Seminář nabízí účastníkům vhled do možností využití robotických pomůcek a především možnost vlastní práce s těmito pomůckami, seznámení se s možnostmi jejich programování, porovnání vlastností robotů a robotických stavebnic, jejich zaměření a to s ohledem na preference vyučujících. V aktivitách je kladen důraz na badatelský a konstruktivistický přístup, tvorbu hypotéz. Účastníci si vyzkouší práci se všemi technologiemi představenými na semináři, jejich propojení s kompatibilními zařízeními umožňujícími ovládání a programování těchto technologií. Cílem semináře je akcentovat význam využití robotů a robotických stavebnic jako stěžejního motivačního prvku ve výuce Informatiky v rámci rozvoje informatického myšlení a výuky programování. Současně je robotika prvkem umožňující jak teamový, kooperativní přístup, tak i přístup individualistický. V neposlední řadě je zde přesah do všech předmětů základní školy od prvního po poslední ročník. Konkrétní robotické pomůcky lze pžizpůsobit podmínkám a požadavkům školy.
Forma: Prezenční forma – praktický seminář. Účastníci mají k dispozici roboty a stavebnice, aby si mohli práci vyzkoušet.
Rozsah: Seminář je koncipován v rozsahu 4 x 45 minut, ale délku lze přizpůsobit potřebám školy.
Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele základních škol.
Cena za seminář: 3 000 Kč + DPH / 45 minut
Počet účastníků: max. 12
Seminář není akreditován.