Svou představu o využití 3D brýlí nám sdělil pan učitel Trakal ze SŠ Kateřinky s vzdělávacími obory v oblasti tvorby designu.
„Jedná se především o pomůcku, díky které by si studenti mohli ověřovat ve fiktivním prostoru, zda jejich 3D návrhy interiérů fungují i přívětivě pro klienta a mohli by si na tom ověřit to, co na monitoru nejde. Dále by mohli pracovat s texturami a přímo s brýlemi by mohli měnit textury ve svých projektech, takže by se učili jak variovat jejich kombinace v návrzích. Dalším využitím by díky modelovacím programům, zase mohli využívat 3d modelování přímo ovladači, které jsou k brýlím a rovnou by modelovali ve virtuálním 3D prostoru. Což je zase jiná možnost než jen sedět u počítače a ničit si tak záda. Samozřejmě, by se museli studenti prostřídávat, ale to není od věci. Jelikož s nimi návrhy konzultuji, tak nikdy nejsou všichni studenti ve stejné fázi návrhu a mohli by si takto ověřovat své modely průběžně. Zpestření a nárazovost vidím v klasických předmětech jako je například biologie, chemie, fyzika atd … v ateliérovém předmětu si myslím, že by byly 3D brýle naopak přínosem.“