Moje první seznámení s mikropočítačem Micro:bit proběhlo při návštěvě EDUbusu v Hradci Králové, kde jsem si vyzkoušel jeho propojení s notebookem a naprogramování jednoduchých aktivit.
Práce s microbitem mě zaujala natolik, že jsem si pro úvodní samostatné vyzkoušení zakoupil projektovou a tréninkovou sadu Cytron EDU:BIT.
Na základě zkušeností, které jsem získal při vlastním „hraní“, a po konzultaci s kolegy jsem zažádal o grant pro učitele s cílem rozšířit již používanou sadu Micro:bit.
Důvody, proč jsem požádal o grant byly hned dva. Jednak jsme se chtěli s kolegy podrobněji seznámit s dalšími sadami, ale také jsem si chtěl pilotně ověřit práci s microbitem ve výuce. Rád bych především ověřil, jak práce žáky zaujme a jak složité bude diverzifikovat výuku vzhledem k různému stupni znalostí žáků.